با حضور ۱۷ شرکت کننده برگزار شد 

کلاس ارتقاء داوری سه به دو داوری فوتبال 



به همت هیات فوتبال هرمزگان کلاس ارتقاء داوری سه به دو داوری فوتبال در بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، کلاس ارتقاء داوری سه به دو داوری فوتبال با حضور ۱۷ شرکت کننده به همت هیات فوتبال هرمزگان در سالن آموزش هیات فوتبال  برگزار شد.
مراسم افتتاحیه این کلاس با حضور قاسم رنجبریان رئیس،  اصغر معماری دبیر و منصور پزشک مدیر مالی و اداری هیات فوتبال برگزار  شد. 
در این مراسم قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان پیرامون نقش داوران در مسابقات فوتبال مطالبی بیان کرد و گفت: از زمانی که شما لباس مقدس قضاوت را می پوشید باید حواستان به همه چیز باشد چون با این لباس از نظر شخصیتی هم شما دارای یک شخصیت دیگری می شوید.
وی بیان داشت: هیات فوتبال همواره حامی داوران و کمیته داوران بوده و هست و از تمامی کلاس های آموزشی و ارتقا حمایت کامل می کند.
در ادامه مراسم افتتاحیه محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان گفت: برگزاری به موقع کلاس های ارتقا و داوری درجه سه در دستور کمیته داوران است و اجازه نخواهیم داد که داوران در بحث ارتقا دچار مشکل شود.
وی بیان داشت: این کلاس داوری به مدت سه روز با تدریس مدرس جوان فدراسيون فوتبال ، عبدالمجید معماری برگزار شد و در پایان آزمون کتبی و تست آمادگی جسمانی از داوران گرفته شد. 
وی گفت: مدرس آمادگی این دوره خانم سحر ستاری بودند که به تازگی به همراه کوروش شعبانی در کلاس آمادگی جسمانی زیر نظر فدراسيون فوتبال برگزار شد شرکت کرده بودند. رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: جا دارد از مجموعه پالایش نفت بندرعباس و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان به خاطر در اختیار گذاشتن اسکان داوران تشکر کنیم. در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داده شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها